ORDER BEKRÄFTELSEN
När beställningen är gjord skickar vi Er en orderbekräftelse via e-post, som en bekräftelse på att ordern har kommit fram till oss.
ÅNGERRÄTT
Då alla våra armaturer tillverkas efter beställning gäller varken ångerrätt eller öppet köp.
LEVERANS
Normal leveranstid är 6-7 veckor från order. DHL servicepoint Paket skickas med DHL, ut till närmsta DHL SERVICEPOINT. Vid önskemål om speciell servicepoint, var god uppge det vid beställningen. Ni kan se er servicepoint här. DHL SMS-aviserar med en kod och adress, var och när paketet finns att hämta hos din serivcepoint.
Företagspaket DPD
Företagsbeställningar levereras direkt till företaget. Paketet kommer fram till klockan 16.00 dagen efter det är skickat. Observera att paketet inte lämnas ut utan mottagarkvittering. Lämna tydliga instruktioner till oss om paketet ska SMS-aviseras eller om det krävs portkod eller dylikt för att leveransen ska komma fram.
PRODUKTBILDER
Vi reserverar oss för eventuella fel på webbsidan. Vi kan inte garantera att alla bilder exakt återger produkternas verkliga färg och utseende.
Fraktkostnader
Fraktkostnaden avgörs av kollits storlek och vikt.
SKADAT KOLLI
Om kollit (paketet) har fått en fraktskada ska det fraktskadeanmälas. Det skall göras direkt vid uthämtnings stället. Därefter kontaktar Ni oss på info@patinas.se eller ringer oss på 042-311 88 65 och beskriver vad som är sönder/skadat. Om varan skall återsändas är det viktigt att den sänds i originalkartongen komplett med allt emballage och tejpa igen. Behåll paketet tills DHL kommer och hämtar upp paketet. Information